sobota, 7 lutego 2015

Maślane herbatniki

Ostatnio spędziłam mnóstwo czasu na poszukiwaniach aparatu, który będzie robił fajne zdjęcia, ale i na który w miarę swoich studenckich możliwości będę za jakiś czas mogła sobie pozwolić... Jednakże aparat to połowa (?) sukcesu, kolejne dni ślęczałam nad oświetleniem, aranżacją i tak dalej, i tak dalej... Jednak to wszystko jeszcze przede mną, ale mój mózg przestawił się już chyba na opcję "nowe rzeczy", bo kiepsko ostatnio wychodzą mi moje fotki... Więc szkoda mi było je wstawiać tutaj, a przecież piekłam, i nowe brownies i bananowe ciasto... Cóż, wczoraj będąc w TK Maxxie, kupiłam przesłodkie stempelki do ciasteczek i nie mogłam się powstrzymać, by ich od razu nie wypróbować :)  zdjęcia zdjęciami, ale maleństwa wyszły mocno kruche, mocno maślane, przepyszne i po prostu musiałam Wam je pokazać!


Składniki:

100 g masła
100 ml śmietany kremówki
250 g mąki pszennej
50 g cukru pudru
szczypta soli

Składniki siekamy razem i łączymy, zagniatając jednolite ciasto. Schładzamy w lodówce przynajmniej godzinę. Po tym czasie, odrywamy po kawałku ciasta, wałkujemy cieniutko i wykrawamy ciasteczka. Można delikatnie podsypywać mąką. Piec do zezłocenia ok. 10 minut w 180 stopniach. Smacznego! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz