czwartek, 14 maja 2015

Ciastka "cookies&cream"

Zastanawiałam się czy wrzucać przepis na te cudaki, bo nie wiedziałam, czy spodoba się Wam przepis taki troszkę na siłę - ciasteczka z ciasteczek? Myślałam, że może wyjść odrobinkę przekombinowane, ale u mnie duet "cookies&cream" jest bardzo popularny - znajdziecie lody, batoniki, czekoladę i wiele więcej o takim smaku, więc być może skusicie się na nie? Podstawowy przepis na ciastka + mleko w proszku i pokruszone ciasteczka typu Oreo = bardzo smaczna propozycja wraz ze szklanką mleka!


Składniki:

200 g miękkiego masła
2 jajka
16 łyżek cukru
200 g mąki pszennej
100 g mleka w proszku
łyżeczka sody
ok. 26 ciasteczek typu Oreo
   (u mnie lidlowska wersja Neo, czekoladowa)

Ciasteczka kruszymy za pomocą noża na niewielkie kawałeczki, odkładamy. Masło ucieramy na puch z cukrem, dodajemy jajka, a następnie mąkę, sodę i mleko. Dodajemy pokruszone ciastka i mieszamy. Z masy formujemy kuleczki wielkości orzecha włoskiego, spłaszczamy łyżką lub dłonią i układamy w dość sporych odstępach na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Pieczemy ok. 15 minut w 180 stopniach. Studzimy. Smacznego! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz