sobota, 30 sierpnia 2014

Mleczne ciasteczka

Z ostatnio pokazywanych Wam wafli zostało mi sporo mleka w proszku, więc szukałam kolejnego przepisu, by je zagospodarować :) przepis na te ciasteczka widziałam już parokrotnie, nawet zapisałam w folderze do zrobienia, ale jakoś nie mogłam się za nie zabrać... I to była dobra okazja, potem tylko żałowałam, że tak długo zwlekałam! Pyszne, z wierzchu kruche, w środku jak małe babeczki kawałeczkami czekolady.. Musicie wypróbować!



Składniki:

400 g mąki
120 g mleka w proszku
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka ekstraktu z wanilii
150 g miękkiego masła
120 g cukru pudru
2 jajka
125 g białej czekolady

Masło i cukier ubić na puszystą masę. Powoli dodawać jajka, by masa się nie zwarzyła. Dodać resztę składników oprócz czekolady, wymieszać do ich połączenia. Czekoladę kroimy w drobną kosteczkę i dodajemy do masy. Lepimy kulki wielkości orzecha włoskiego i układamy ciastka na wyłożonej folią blaszce. Lekko spłaszczamy łyżką. Pieczemy w 200 stopniach przez około 10 minut. Studzimy w uchylonym piekarniku. Smacznego! :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz