środa, 27 sierpnia 2014

Wafle czekoladowe

Bardzo długo szukałam przepisu na wafle idealne.. Pamiętam, że pierwszy raz spróbowałam ich u koleżanki dawno, dawno temu, a zrobił je jej tata :) niestety, przepisu nie wzięłam, bo nie interesowały mnie jeszcze kulinarne sfery... Ale znalazłam, zrobiłam i czym prędzej się z Wami dzielę, bo są przepyszne!


Składniki:

opakowanie wafli (ok.5-6 sztuk)
250 g margaryny
2 duże łyżki kakao
100 g cukru
8 łyżek wody
6 łyżek mleka w proszku (miałkiego, jak mąka)

Margarynę, cukier, kakao i wodę umieścić w rondelku i zagotować, od czasu do czasu mieszając. Masę lekko przestudzić i dodać mleko, mieszając cały czas, by nie powstały grudki. Gotową masą przełożyć wafle, nakryć je ściereczką i równomiernie obciążyć. Pozostawić na parę godzin, by zmiękły. Smacznego! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz