środa, 21 stycznia 2015

Kruche ciacho w groszki

Początkowo chciałam upiec pączkowe muffiki, ale dziś pogoda jest tak paskudna (czemu mnie to w ogóle jeszcze dziwi?), że nie chciało mi się nikomu zanosić moich wytworór, a że kupiłam sobie wczoraj nową blaszkę, w sam raz do tego ciacha, klamka zapadła i ciasto się upiekło :) Lubicie kruche ciasteczka? Uwielbiam. M&M's? Dla mnie to jedne z ostatnich kupnych słodyczy, na które miałabym ochotę, no, ale ja nie przepadam ogónie za cukierkami, więc gdy zobaczyłam przepis na ciasto z ich udziałem, które miało być kombinacją i ciasteczek i cukierków,bardzo mi się spodobało :) nawet mój ukochany był w stanie zrobić parę brzuszków więcej, by tylko zjeść parę kawałków...




Składniki:

190 g mąki pszennej
200 g masła
115 g cukru
pół łyżeczki sody oczyszczonej
1 małe jajko
60 g czekoladowych groszków (lub posiekanej gorzkiej czekolady)
100 g M&Msów

Masło ucieramy na puszystą masę, dodajemy cukier, cały czas miksując. Gdy powstanie nam bardzo jasna, kremowa masa, dodajemy jajko i stopniowo mąkę z sodą. Krótko miksujemy całość. Wsypujemy M&Msy i groszki, mieszamy łyżką i wylepiamy dość płytką, okrągłą formę (24cm). Dociskamy i wyrównujemy. Pieczemy w 180 stopniach około 20minut. Wyjmujemy i studzimy. Kroimy dowolnie. Smacznego! :)




Inspiracja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz